TUZU BİBERİ’nde mutfak şefi ve müdür özel eğitime alınır. Bu durum franchise sözleşmesinde de belirtilir. Bu kişiler şubede TUZU BİBERİ standartlarını uygulamakla görevlidirler. Ücretleri franchise sahibi tarafından ödenir ancak organizasyon şeması olarak direkt merkeze bağlılar.
Şubede yaşanan aksaklıkları merkeze bildirmek onların görevidir. Aksaklıkların giderilmesi Genel Merkezin sorumluluğundadır. Bu durum bayileri olası zararlardan korur. TUZU BİBERİ tadilat süresince yatırımcının yanındadır.
Açılıştan 15 gün önce hem franchise sahibi, hem de personel için eğitime başlanır. Şubenin açılışından sonra da eğitim dükkanda devam eder. Genel Merkez şubedeki sistemin çalışır hale geldiğinden emin olana ve işletmenin kendi ayakları üstünde durabilecek hale gelmesine kadar destek verir.
Çalışma süresi içerisinde de gerekli görüldüğü ya da ihtiyaç duyulduğunda Genel Merkez destek vermeyi sürdürür.